Måndag 24/8 - 2009

Seg dag, åkte tåget ifrån Arboga klockan 05:11 imorse =/ Vill inte åka ju =( saknar min älskling mer än allt, vill hålla om han nu o kramas!.. Månaden med min älskling har varit den mest underbaraste någonsin, Jag åkte hem till han den 29 Juli och det va den bästa återföreingen någonsin!,, vi gav varandra en andra chans en ärlig andra chans och nu vet vi att det kommer funka mellan oss!.. Månaden har bara bestått av roligheter,skratt,mys,underbar kärlek helt enkelt <3.. Känns som om det vore igår man åkte dit =/ Tiden går så snabbt tycker jag, En månad med älskling och det sa bara poff sen va det dags att åka hem =,(   ...  Nu får jag vänta en månad sen kan jag äntligen åka till mig älskade pojke.. Dels skall vi på oktoberfesten i Köping sen ska vi se BMTH i Stockholm ^^ =) Sen är det ju Halloween som väntar =) Jag längtar verkligen som faan ..!

Annars har dagen varit totalt seg som sagt, tog ju tåget klockan 05:11 imorse ifrån Arboga, vidare mot ESkilstuna och till NOrrköping men där tog det stopp =/ X2000 hade råkat ut för kraftigt signalfel och tåget vart försenat med 3 timmar =/... Så det va bara till att vänta på tåget kom så man kunde komma hem sen va det in på SJ och registrerar en reseersättning som jag skall få för dom kraftiga tågförseningarna.. Men nu sitter jag här igen i tråkiga gamla trista Huaröd en liten skit by mitt ute på landet i Skåne och saknar min älskling =,( Allt är bara tyst omkring mig, det enda jag ser är solen som är på väg ned som lyser mot träden, klarblå himmel och fågelkvitter,, Jag blir deprimerad av att sitta här ärligt talat =(

Men Men jag får avsluta dagens blogg helt enkelt innan det blir allt för djupt ^^ 
Nu väntar jag bara på att min älskade pojkvän Dennis ska komma hem <3 så jag akn ringa och säga godnatt till han<2
JAg Älskar Dig Dennis Rådman<3 Du Är Mitt Allt<3









Poker bonus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0