Onsdag 26/8 - 2009

Godisboxen.se



Har tyvärr fått hoppa över bloggen nu nån dag för min kära mamma är inte så kry =( alla hennes prover är extremt dåliga och hon är väldigt orkeslös kan man säga hon kan inte gå längre sträckor utan sin krycka för kroppen har inte mkt kraft i sig.. Vilket inte heller gör saken bättre att min elaka pappa tror hon fejkar sin sjuksom =O.. Han visar ingen respekt alls märks det som.. så nu ska pappa få alla intyg mitt framför näsan som bevis.. för hur fan fejkar man ett lågt blodtryck ? hur fejkar man utslag på kroppen, hur fejkar man hög feber och kallsvettningar och likblekhet?

Ja han kommer nog få sig en käftsmäll när det väl gäller, och pappa gnäller nu bara på bensinen och alla körningar som mamma måste göra till sjukhuset, pappa bryr sig inte alls om sjukhuset bara om hur mycket bensinen kostar =( Älskar man nån ska man väll ändå visa lite medkänsla om man är sjuk? VIlket i detta fall inte pappa gör mot mamma.. Och det tar ännu mer hårdare på mammas kropp om inte han visar respekt och medkänsla för hur hon mår just nu!

Jaja , annars har dagen mestadels varit extremt seg, jag saknar dessutom min älskade pojkvän om fanken =( men om 4 veckor ses vi och då skall jag stanna där tills efter halloween veckans slut =) så det blir över en månad hos min puff <3!






Tänk efter före... Teckna en inkomstförsäkring innan det är för sent..


Accept.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0