Söndag 30/8 - 2009

Blev ingen blogg under lördagen för jag mådde inte så bra =( Feber sätter igång och jag mår sämre o sämre verkar det som =/.. Har fått antingen en allergi eller snuva, ögongn rinner och det låter nästan som jag syftar hela tiden haha.. Febern den går upp och ner hela tiden.. Men för tillfället är det bra men det kommer väll sen igen =(.. Sen har jag fått hosta med.. men jag skall in till en doktor och kolla va för fel det kan vara!,, Har haft väldans problem med ont i magen,sura uppstötningar och illamående konstant (nej jag är inte gravid, jag har p-stav ) men är rädd att det kan va nån influensa eller nått skit =(

Men men!

Jag orkar tyvärr inte skriva mer nu denna blogg låter så negativ idag haha!


Så jag slänger in lite bilder istället =)

PS: Jag älskar min Dennis mer än allt annat<3



Lite foto som jag gjort och tagit:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0