Ingen rolig dag

Som det ser ut nu så kommer vi få avliva min lilla katt =(
Har pratat med personer och visat bilder på hennes stackars ben ochdet va tydligen värre än jag trodde!
Hennes axel ur led och benknälen är bruten och hennes tass är vriden utåt plus att hennes sår nu varar en massa och hela hennes sida av benet är bara rent kött som har rivivts upp =(
Det är även tal om att det kan vara djurplågare också!
Jag kan inte förstå hur människor kan göra illa ett litet djur!
Så därför har det nu inte bivit någon blogg pga av min katt!
Skall avliva henne nu i veckan så en dag lär mitt skrivande vara lite små ledsamt=(
Tur jag har hennes syskon kvar åtminstonde och även min själsfrände till katt Pyjamas som alltid kommer till mig om jag är ledsen! Pyjamas känner mig så väl han vet när jag är glad,arg eller ledsen!
Är jag glad vill han busa med mig, är jag arg håller han sig bara på avstånd och tittar på mig men försöker få mig glad genom att mjaua sött och gömma huvudet, när jag är ledsen och gråter hoppar han upp i min famn och mjauar och kelar med mig hela tiden och vägrar att gå!

Det är vad jag kallar en själsfrände till katt!


Men ja nu vet ni hur läget ligger till, vi kommer nu att ha en katt mindre, men hellre låta henne får bli fri än att se henne inte kunna gå eller få vård för det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0