Lördag 19/12 - 2009

Tiden rusar iväg nu har redan en vecka gått sedan jag kom hit till älsklingen, imorgon blir det hemfärd mot Skåne igen =/

Är det bara jag som tycker tiden går snabbare nu än förr?

Känns som December bara sagt swoofff och det är nu bara 5 dagar kvar till Julafton =O
Och nu börjar julstressen med julklappar, julmat,julgran m:m
Men jag är afall glad att vi ska få en vit jul ^^ Mamma o pappa berättade nu att det är 45 cm snö i Huaröd =D
Mycket snö det^^

Här i Arboga är det sjuk vackert nu träden är isbelagda sen igår^^ och exakt allt är vitt =)

Se så vackert det är



Ja just nu gör jag inte så jätte mycket, älsklingen sitter och spelar lite spel på datorn och jag sitter och värmer mig med en god kopp kaffe och skriver blogg=)


Men nu ska jag titta på film=)
Men jag återkommer när jag sitter på tåget imorgon ^^
Kram på er

Och här ska jag ger er lite värme och juleljus

Varsegoda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0