Onsdag 2/12 - 2009

ja nu sitter man här klockan kvart i sex på morgonen.. Somnade sjukt tidigt igår, somnade redan vid 19 - 19:30 tiden ca.. men ja jag vaknade igen vid 1 tiden inatt -.- men som tur va tviingade jag mig själv att sova så jag sov fram till klockan halv 5 tiden.. Så nu sitter jag här och funderar på att ta en kopp kaffe snart!

ja visst ja nu har även två paket skickats ifrån yves roscher till mig =) Så jag inväntar nu mer grejjer^^
En julklapp där i också till min älskling =) sen nått till mamma sen resten till mig själv, jag hamstrar som sagt nu innan jag flyttar =) Tänk för 2 veckor sedan har jag inte haft råd att köpa parfym eller nått på 1 år nu har jag 4 sorter =O men ja ibland måste man slösa!

Nej nu ska jag kila ut i köket och göra lite snabbkaffe ^^ Nescafé lyx *mums*

Jag återkommer senare idag!

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0