Onsdag 9/12 - 2009

Ja då sitter man här igen o skriver!
Det blev ingen avlivning av min katt för dom som skulle avliva henne fick nått problem =S Vadå andra problem, ska katten lida bara för att dom inte kunde ? Det tar 5 min att avliva en katt ..

Tycker så synd om henne nu=( men imorgon ska vi kolla med nån annan som kanske kan avliva henne istället så hon slipper lida, för hon har ju ont =(


Annars har dagen varit seg som bara den =/ har bara suttit hemma idag.
Har fortfarande förskylning och hosta med feber nu som pågått i över en vecka!
Får hoppas det försvinner snart dock!

Mycket mer har jag faktiskt inte att skriva idag =/

Men jag återkommer imorgon igen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0