Snart bär det av mot Arboga =)

Ja just nu sitter jag bara och väntar och väntar.. Har som vanligt inte kunnat sova för jag är så rädd att försova mig och missa tåget .. Och nu är det bara 2 och en halv timme som man sitter i taxin på väg till Kristianstad för att sätta sig på tåget=) Jag kommer ju självklart vara väldigt trött idag men ja jag har ju klarat av att vara vaken så här innan med ^^ Blir till att dricka kaffe på tåget, sitta och surfa med den bärbara och sen när jag väl kommit fram till älsklingen vid 10:30 så ska vi handla lite sen ska jag nog ta en tupplur hos han =) Måste afall få sova en timma för sen ska vi dra mot Ö&B och handla till nyår och sen äta lite och mysa hela kvällen =) Saknar min gubse jätte mycket ..

Sen kommer jag hem åter den 4 Januari och Dennis ska följa med =) och den dagen skall jag även flytta till min nya lägenhet så den dagen lär också blir väldigt seg med tanke på att den natten får vi också sitta vakna =/ för då åker vi ifrån Arboga redan 05:15 på morgonen!

Ne ska se klart på medium nu sen packa det sista=)

Men jag återkommer senare idag när jag sitter på tåget=)

Hej sålänge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0