Tågresa

Sitter just nu på x2000 , skit tråkigt -.- ska sitta här i en timme och tjugo minuter till =( sen väntar nästa resa ifrån Norrköping till Eskilstuna som tar en och en halv timme -.- Men brukar alltid vara första tågsträckan som är drygast när man väl är halvvägs till eskilstuna så tänker man "äntligen är jag snart framme" men hatar tågen mellan Norrköping-Eskilstuna dom har så himla obekväma sittplatser på det tåget =(
Men ja vad gör man inte för att få komma fram till sin älskling<3 Hade kunnat resa 3-400 mil bara jag fick träffa min älskling<3<3

Kärleken är allt för mig!


Så ja nej snart ska jag nog ta en kaffe till tror jag ^^

Men jag skriver sen igen när jag e framme eller imorgon!

ha det så bra =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0