Tisdag 15/12 - 2009

Bara 9 dagar kvar till julafton nu, Tiden rusar iväg och tredje advent har redan gått förbi nu väntar fjärde på
Söndag!

7 Dagar tills min lillebror fyller 19 år =)

Ja vad har hänt idag inte mycket, Försöker hitta pengar pga av att jag ligger 30 minus på kontot som jag ska klara mig på tills på Söndag =/ och ingen mat finns det*suck* har bara ätit 4 pannkakor idag och inget mer=( och hungrig är jag som bara den!

Men men vad ska man göra? Svälta =(

Just det nu är det äntligen vitt ute=) har nu snöat sedan klockan åtta igår ikväll och håller på ännu efter ett dygn =O har nu lite mer än 2 dm snö =)

Och kallare ska det bli och mer snö skall komma ^^ Jag och älsklingen ska göra en snögubbe nu nån dag =)
Kul kul.

Nej nu ska jag åter se på Scrubs igen!

Men jag kommer tillbaka så snart jag kan igen=)




Ha det så bra i det vita =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0