Tisdag 22/12 -2009

HIPP HIPP HURRA FÖR MIN LILLEBRORS 19 ÅRS DAG IDAG







Ja han hade tur idag =)
Tur att han inte åkte med bussen för att repa med sitt band i Kristianstad för han brukar åka in med bussen!
Som alla vet så va det en olycka som hände idag en av skånetrafikens bussar brakade igenom hela bussterminalbyggnaden varav 5 personer skadade =/



Genom att ni trycker på bilden kommer ni till artiklen om olyckan som öppnas i ett nytt fönster!



Ja som ni även märkte blev det ingen fortsatt blogg på tågresan, mitt batteri dog på datorn =/
Sen har jag ej haft tid att skriva sen jag kom hem förens nu för det har varit massa julklapps köp, julklappar som ska slås in m:m sen möte med soc och arbetslivsresurs så det har varit full rulle här ^^

Ja nu e det mindre än två veckor kvar dessutom tills man ska flytta så det är dax att börja packa lådor m:m med bestick,tallrikar och sådant =)
Så mycket som händer nu^^

Och nu ska jag återgå till mitt kaffe igen!
Jag skriver så fort jag får tid igen =)
Kram på er läsare

GOD JUL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0