Torsdag 3/12 - 2009

Ja dagarna försvinner med raska steg, och julafton är allt närmare och närmare .. Blev ingen blogg igår kväll då jag somnade så pass tidigt men sov väldigt dåligt med mardrömmar åter igen. Men jag lyckades somna om igen =) men mamma vart rädd på morgonen när hon skulle väcka mig jag hade sovit med ögonen helt öppna och andades inte =O så hon väckte mig för hon trodde jag va död =O och att sova med ögonen öppna är ju ett tecken på sömnbesvär ju =( så måste nog söka nån hjälp mot det kanske!

Ja idag har det inte hänt så mycket dock
Kronofogde va ju här men dom gick inte ens in i huset =S utan dom nöjde sig med att ta två foto på huset utifrån sen åkte dom. Men som sagt det finns inget värde på huset för att kunna täcka skulöderna alls!

Annars har jag och mamma bara varit i degeberga och i tollarp och handlat lite mat idag sen hem igen och tagit det lugnt!

Så nu sitter man här och väntar på att älsklingen ska komma in på msn!

Men om jag inte somnar så återkommer jag senare på bloggen annars ses vi här igen imorgon!

Kram på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0