Update 25/12 - 2009

JA då va jag tillbaka ^^
Har under kvällens gång börjat små packa nu inför flytten den 4 Januari!
Tiden rusar ju iväg nu =O snart redan 2 dagar sedan det va julafton, vad har hänt med tiden och klockan?
Tyckte tiden gick så mycket saktare när man va liten och ju mer åren gått framåt så har det bara gått snabbare och snabbare =O
Är snart 22 år redan och jag minns fortfarande min 15 års dag som om det vore igår.. Det är väldigt deprimerande hur snabbt tiden har gått!

Men det är ju tyvärr inget vi människor kan göra något åt =/

Ja vad har jag annars gjort idag, jag har bara tagit det lugnt, har inte kunnat göra så värst mycket då det bara är slask och gårtt ute idag och det har spöregnat exakt hela dagens enda sedan tididgt imorse och det håller på fortfarande nu vid 22:05 .. Usch vill bara nu att vårvärmen skall komma ^^

Ska nog sitta uppe till afall 1 inatt ska ringa min älskling då och säga godnatt=) Han är ju inte hemma ikväll utan på fest och ska sova hos en kompis=) Men det är alltid standard att jag ringer och säger gonatt till min puff<3

Men men nej nu ska ja återgå till mitt datorpill här!

Jag återkommer troligtvis imorrn=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0