Update Fredag 11/12 - 2009

Ja dagen har väll varit som alla andra dagar .. Har suttit hemma och beställt julklappar till min bror åt mamma o pappa..
Pratat med min älskling och bara kelat med katterna!
Skall snart börjar packa med ska iväg med tåger ifrån stan vid 11 tiden imorgon . Ska ju upp till min älskling och va där en vecka sen ska jag hem igen den 20 December!
21 december blir en körig dag må ja säga Först Arbetslivsresurs, Sedan socialen sen direkt till degebrga till tandhyginisten sen hjälpa mamma med julklappar som skall slås in då hon inte kan göra det själv pga av sitt finger =(
Sen ska man kolla efter köksmöber och säng m:m till lägenheten för nu är det inte lång tid kvar innan jag flyttar ca 3 veckor kvar bara nu =) Taggad jaa^^

men men, nej just nu sitter jag och dricker kaffe ska snart börja packa inför tågresan imorgon!
Blir att ta med sig lite grejjer ju haha!
Alla vet hur tjejer är med packingen =)

Men men,, så denna vecka som kommer kan jag inte lova att det blir blogg varje dag men jag lovar jag ska försöka!

Nu ska jag dricka kaffe så ha det så trevligt ikväll alla!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0