Update Torsdag 3/12 - 2009

Jag somnade tidigt men det hindrar inte mig ifrån att skriva ändå.. Somnade runt 8-9 tiden igår kväll och vaknade nu vid 3-4 tiden på morgonen ,, förstår aldrig varför jag ska vakna så tidigt för?
Men men min kropp är inte alls i balans och det är en sak som e säker.

Så ja nu sitter jag hör med mitt kaffe och ser på nån konstig film på TV4+

Ja senare idag ska jag,mamma,pappa och tobbe handla lite på returlagret, sen ska vi till tollarp och jag ska hämta ut ytterligare ett paket ^^ haha!
Sen väntar jag bara ett tredje paket också.


Ja min förskylning har inte lgat sig ännu, är fortfarnde irriterad i halsen och hostan rosslar sönder mina lungor!
Brikanylen har hjälpt min andning lite afall så det är ju en fördel =)
Men men är jag inte bra på måndag så skulle jag ringa till vårdcentralen igen! och nu har det snart gått en vecka som jag varit såhär sjuk -.- eller ja en vecka imorgon blir det!

men men .. nej nu ska jag kela med min kissekatt Pyjamas och försöka vila en stund till!

Jag kommer tillbaka senare idag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0