Ytterligare ett offer

Jaha ännu en tragisk dag, ringde min mamma innan som sa att ännu en tragisk sak har hänt!

Jo min lilla katt Knasis har blivivt ett offer pga av idiotbilförarna!
När jag kommer hem ska jag sätta upp skyltar om att det finns djur i området, för ingen tar hänsyn dom stannade inte ens heller och knackade på fast dom körde på katten precis utanför vårt hus!
Må ni leve med detta på ert samvete för resten av livet era iskalla idioter!
Tänk om det hade varit ert djur som fallit offer? Hur hade ni tänkt då?

Nej så nu är det två av våra katter som blivit påkörda på en vecka=( Visst den lilla katten Dalla klarade sig men ho hade tur men som jag sa till min älskling idag det kunde varit båda två!
Är glad att lilla Dalla överlevde=) Men är ledsen som fan för att Knasis föll offer och bara blev ett år!
Kommer sakna hans jamande för han va en katt som man alltid kunde höra jama vart man än va, han jamade hört och tydligt!
Men nu får man inte längre se han jama utanför på stolen på altanen, inte längre kela med han heller eller ha han sovande i knäet!

Ja nu ska jag afall gå o lägga mig men ville bara berätta lite av vad som hänt=(

Jag återkommer imorgon!

R.I.P Knasis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0