Ännu en natt utan sömn!

Ja då sitter man vaken som vanligt -.- kan inte sova alls =( Sen nu vet jag inte om det ens e lönt att sova med tanke på att jag måste ringa arbetslivresurs och ändra tid nu på morgonen vid 7-8 tiden =/ usch ja, jag får helt enkelt knalla till affären och köpa mig 2 burkar redbull så jag kan hålla mig vaken för på tisdag ska man upp tidigt och in till stan med mamma o tobbe , sen måste man vara lite halvpigg på onsdag för min älskling kommer ner hit då =)

Ska bli myspys att ha han här =) då ska vi frossa mat, ta det lugnt, dricka alkhol, titta på film, ja allt man kan tänka sig!

ja annars har jag bara tagit det lungt nu den resterande kvällen/natten!

Sitter och tänker för fulla muggar nu hur jag ska möblera min lägenhet och vad jag ska köpa till den m:m
Är ju trots allt bara en månad och en vecka kvar nu tills man flyttar in =) Fatta att jag längtar ^^

Men det mesta handlar man ju på överskottsbolaget haha,, där har dom alla billiga besticks set, glas , tallrikar, mattor, lampor ja allt man behöver till en lägenhet=)

Nej nu ska jag titta vidare på TV


Men jag kommer tillbaka imorgon eller rättare sagt senare idag=)

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0