Detta gråa

är det nått som verkligen får en trött är det de hemska gråa väder som nu har varit i en månads tid.. Små dugg, blåst, dis, grått och ruggit..Graderna har legat på hemska 10 grader hela november och mätningen visar nu att November 2009 är varmaste i svensk historia.. Men redan nästa vecka ska det komma in kyligare luft med snö i danmark så vi får hoppas Skåne får en släng av det och att det håller i sig.. Vill inte ha nån grå,regnig, disig julafton, jag vill att det ska snöa, se alla juldekorationer lysa upp den vita snön och få springa ut och göra snöänglar.. Ja jag gör det än idag trots jag är 22 år snart.. Det ligger i en.. Varje vinter sen jag va liten va det alltid jag som sprang ut gjorde snölyktor, snögubbar och snöänglar..


Det är så här jag vill ha en vinter








Mycket snö, gatulampor, juldekorationer som lyser upp allt!
Det är så himla mysigt!
Och när jag tänker efter har vi inte haft en enda vit jul nu på 4 år här i Huaröd
Trist men sant =(

Jag får hoppas den kyla som skall komma håller i sig och ger snö=)

Det är nått jag älskar julafton,tomtar,adventljustakar,julmusik,julgranar allt som har med julen och göra!

Jag firar inte det för jesus utan jag firar jul för en ren tradition en familjetradtion!
Det är ju då hela familjen samlas , äter mat tittar på kalle anka och sedan är det julklappsutdelning=)

Nu är det 24 dagar kvar till Julafton

Tiden går snabbt och redan nu planerar man inför 2010 då allt mer goda ting händer!



Nej nu ska jag göra mig klar för färd in till kristianstad!

Skriver ikväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0