Fredag 20/11 - 2009

Ja då sitter man här och dricker kaffe! Idag har jag varit jävligt onyttig av mig hela natten har jag frossat chocklad och cola haha men ja man måste få lov att ha sina onyttiga dagar helt enkelt, men desto sämre mår man senare-_-
Ja annars har det inte hänt mycket idag har sovit fram till klockan 12 men jag orkade inte hålla ögonen öppna så jag somnade under tiden som jag satt och skrev på tagentbordet haha! Måste sett otroligt roligt ut =)

Mamma har varit i Malmö idag med hon fick ju hem brev ifrån sjukhuset om en planerad operation som nu även ska bli 3 operationer ! Hon skadade ju sitt finger för 6 månader sen och det har ännu ej läkt men det är ju pga av henne immunsjukdom som inte har den här effekten som kan läka hennes sår! Men till det som igentligen va är att hon skadade sitt finger så pass att senan smällde av och smällde av ända ner till handleden.. Så nu ska dom skära upp hennes ringfinger, lillfinger och hela handflatan ner till handleden för att sen ersätta senan med en liten bit av hennes häl sena så hon lär har problem med att gå också sedan -_- sen är det så typsikt med att henne operation skall genomföras under samma månad som jag skall flytta så jag kan ju inte heller hjälpa till lika mycket här hemma men jag ska hjälpa till så mycket jag kan dock!

Men ja huvudsaken är att mamsen min blir bra i fingret men det lär ta sin tid också =(

Nu börjar hon även känna av sin cellgift behandling hon är jätte slö numera och sover den mesta av tiden!
Hon ska ju öka dosen mer o mer hon ligger just nu på 50 mg men ska upp till 500 mg då kan ni ju själv tänka er hur hon kommer må sen om hon nu redan på 50 mg mår dåligt av den =O

Men men tiden har sin gång det är bara att vänta och ta dagen som den kommer man kan tyvärr inte påverka en medecin till det bättre heller!

Men nu ska jag återgå till mitt kaffe och vänta på att älsklingen min dyker upp på MSN =)

Jag återkommer imorgonkväll igen!
Eller jag kanske skriver mer inatt om jag får lust och kommer på nått mer^^

Ha de bäst alla bloggare!






JAG SOM BLOND OVAN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0