Hopplösa nätter-_-

Hmm jag har tydligen blivivt rädd för att sova -_- är jag trött och försöker sova så får jag bara massa negativt tänkande i huvudet och nej det går inte att skaka av det -_- saker som jag tänker på som kan vara så pass gamla till upp mot 10-15 år sen sen tänker jag framåt på allt som hänt.. Störigt värre -_- och jag kan inte få bort det ur skallen heller utan istället sätter jag mig vid datorn och kollar nyheter eller tittar på TV och då försvinner allt negativa tänkande,och skulle jag väl somna får jag jäääävligt hemska mardrömmar som sen sätter sig i mitt psyke =(, Jag vet inte va det beror på men det händer bara när jag är hemma i Huaröd =O Precis som det finns extrem negativ energi i huset (ja jag tror på det övernaturliga) För när jag är hemma hos min älsklng finns inte en enda sån tanke alls, jag kan sova gott, jag sover tillomed ovanligt mycket när jag är hos han.. och när jag är hos han kan jag verkligen känna allt positivt,koppla av och inte känna mig nervös,stressad,irriterad,små depp m:m

 

Tror fan det ligger en förbannelse över detta huset därför ska det bli sjukt jävla underbart att flytta snart och komma ifrån huaröd!

 

Så ja ännu en sömnlös natt -_- Vill sova med min puff

 

Nån som har några knep på vad man kan göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0