Kronofogden

Pappa berättade att den 3 December kommer kronofogden hit och ska göra en utmätning och ja har vi otur tar dom vårt hus.. lagom innan jul roligt va? Fan om dom ens nämner utmätning av hus då kommer min islka att ploppa upp och explodera och ja då kommer jag skälla ut dom,slå dom på käften sen be dom fara åt helvete och visa dom till dörren!

Räcker det inte med att dom redan utmäter mamma o pappas löner, Räcker det inte med att vi lever lååångt under existens minimum, Varför, Mamma o Pappa har nu gett upp hoppet helt och tappat all lust till allt kul
Räcker det inte med att mamma är allvarligt sjuk eller? Nej ni vill bara komma och inkräkta på en familj som knappt äger nått och ta det sista man har.

JÄVLA FITTOR ÄR NI ALLT!














BloggRegistret.se


Kommentarer
Postat av: Ulrika ring

Hej gumman,

lycka till för dig och din familj. Det är precis som du skriver, det räcker inte med att bli sjuk, Kronofogden tar inga sådana hänsyn.

http://insolvenssthlm.blogspot.com/2009/11/missbrukade-och-slagna-manniskor.html



Jag hoppas det är ok för mig att länka till ditt inlägg? Jag tycker det var så talande. Kram på er alla.



//Ulrika

2009-11-30 @ 18:04:40
URL: http://insolvenssthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0