Lördag 14/11 - 2009

tiden tickar iväg som en blixt. Snart en vecka sedan jag åkte hem till Skåne efter 6 underbara veckor hos min älskling.. Hatar att tiden ska gå så snabbt jag blir deprimerad ärligt talat.

Nu är det bara 40 dagar kvar till självaste Julafton. Nästa vecka skall allt julpynt ner ifrån vinden sen skall man sätta igång med att pynta.. sen är det bara att låta sig välkomnas av julens frid=)

jag har inte gjort så mycket annars mer än att suttit hemma, haft telefonkontakt med socialen och arbetslivsresurs så på måndag ska man på möte för att skriva papper hos soc så dom kan sända in hyran till ABK måste ju först skriva på en så kallad delgivningslapp, sitter bara och väntar och väntar på att få flytta in ^^

Sen ska man på möte os arbetslivsresurs och se om man kan få mer hjälp till jobb!

men men det skriver jag om då haha!

har inte hänt så mycket mer än att jag mått lite krassligt efter vaccinet, men de går ju över som tur e^^ har bara snackat med min älskling hela dagen igår!

Idag skall jag vara hemma själv dock för mor och far ska upp till Ronneby för att fira mormors 80 års dag =) så ja idag får jag sköta huset själv haha!

Men men ja skriver mer i bloggen senare idag =)

kram på er!





En dikt jag själv skrev till min älskling, inte den bästa men skrivet direkt ur mitt hjärta
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Ett leende du har som får mig att smälta



Dina ord gör att jag känner mig speciell



Dina kyssar får mig knäsvag



Du är den enda jag vill leva ett liv med



Du är min framtid



Ett hjärta som ger mig så mycket kärlek



Ett hjärta som som får mig att känna mig vacker



Ett hjärta som älskar mig



Mitt hjärta tillhör bara dig





Du är min ros, den röda ros som aldrig kommer vissna



Du är min sol, den sol som aldrig kommer slockna



Du är min måne som varje natt lyser upp för mig



Du är min fågel som alltid kommer flygandes till mig för att stanna


 


 



 



Jag kommer alltid älska dig min älskade pojke<3, du är mitt allt,min ängel



du är luften jag andas, utan dig kan jag inte andas!


Du gör mig lycklig



Du betyder allt för mig älskling



 



 



Jag älskar dig Dennis

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0