Måndag 30/11 - 2009

idag har varit en seg dag.. fick sva 2 timmar natten mot idag(måndag) pga av mardrömmar igen =(
så jag kunde inte somna om heller för mina mardrömmar brukar uppreps eller fortsätta där dom slutade.
Så det va bara att sitta uppe men Disney som han kallas (en kompis till mig och älsklingen) höll mig sällskap på msn nån enstaka timma!

sen skulle man iväg till Arbetslivsresurs och fick då klart mitt CV som jag skall börja använda vid årsskiftet vid jobbsökande!

Sen stack jag och mamma till Donken och tog vars en frukostmackan meny med stor kaffe ^^ gott gott!
sedan inom everöd och handla cigg!

Väl hemma började jag känna att jag andandes tungt =( har nu varit extrem förskyld med feber från och till sedan lördags förmiddag, så jag fick ringa vårdcentralen och boka in en tid.. fick ta lite prover m:m och fy för fan vad jag hatar när dom ska ta halsprov med sin långa topspinne -.- det är obehagligt annars men nu när man även är irriterad och slemmig i halsen va det ännu värre=(
fick vänta sen 5-10 minuter på provsvar och fick du veta att jag har en elak virusinfektionförkylning i kroppen men exakt vad för virus kunde dom inte veta sen på det va min utandningsprov dåliga så jag ska även påbörja med brikanyl i veckan!
så nu ska jag äta panodil i 7 dagar och hoppas förskylningsviruset ger med sig annars skulle jag ringa igen!


Annars har det inte hänt så mycket mer, satt vid datorn när jag kom hem, ringde min älskling sen gick jag och la mig vid 18 tiden pga av att jag kände mig trött som bara den.. vaknade innan vid 22:30 och ringde min älskling igen.. ohh vad jag kände mig taskig han la ju och sov -.- men han sa det inte va nån fara.. men jo det tyckte jag för han hade precis lyckas somna =( men men han lyckades somna om igen hoppas jag efter vi pratat klart^^

nej så nu har jag precis ätit två halvor ostfrallor och ska snart påbörja min kopp kaffe för att värma upp kroppen är frysen som bara den!

men jag återkommer med mer skrivande i bloggen imorgon med ny månads start ^^

Kram på er








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0