Onsdag 11/11 - 2009

Ja tiden går undan 42 dagar kvar till Julafton nu är det mycket också att gå igneom för man flytta om knappt 2 månader men en soffa är redan klar^^ En blofröd tygsoffa som är super skön som jag ska få av mamma och pappa en tre-stits och två-sits med extra dynor till =) Nu är det bara en säng jag ska köpa men det finner man lätt på blocket billigt och bra är bäst som jag säger =)






Ja idag tog man vaccin sprutan och jag kan inte mer än säga att jag har jätte ont i min arm och mina muskler plus lite magont, frossa och lite seg.. Vaccinet gjorde nån rubbning i min kropp och det gav mig även mens =O och jag har inte haft mens på ett år nu då jag har P-stav så lite oroväckande är det ju för man ska inte ha mens under tiden man har P-stav men ja får hålla koll annars får jag ringa ungdomsmottagningen och kolla!



Annars sitter jag här och dricker mitt kaffe och skriver blogg, sitter mest och tänker på min älskade Dennis som jag saknar så mycket =( Att 5 ½ vecka kunde gå så snabbt det sa bara swoff =( Det är det bästa med distansförhållande man hinner att sakna varandra och därför se fram emot att träffas nästa gång och då är man glad igen för att hålla om sin älskling.. Och jag saknar min älskling jätter mycket men om ca 2 veckor får jag hålla om min plutt igen =) Då ska det mysas,ätas,festas,glo på Tv,spela ja allt vad vi brukar hitta på =)


Men nu ska jag avrunda här
Jag kommer tillbaka imorgon igen!!
Kram




Blogglista.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0