Onsdag 25/11 - 2009

Ja det blev ingen blogg igår , pga av att jag var så trött hade varit vaken 34 timmar .. men nu e jag här igen=)
Kommer inte bli så mycket skrivande dock nu över helgen för att min älskling kommer och jag kan ju inte då sitta här och skriva och vara osocial mot honom!

Ja, nej så snart ska jag och mamma hämta ner julgrejjerna och småpynta lite, är ju bara en vecka kvar nu tills 1:a advent :S Tiden går sjukt snabbt är ju 29 dagar kvar till julafton nu =O

Sen klockan halv 5 är min älskling framme med tåget,, Så idag ska vi bara tjocka massa mat haha ^^
Först mat på MAX sen på kvällen blir det Tacos =)
Sen blir det väll filmtittande antar jag haha^^
Måste se den Pranormal Activity filmen :S den e sjukt läskig tycker jag!

Filmen ser ut som att det vore verklighetsbaserad , det är som blair with projekt, dom springer själv runt med kamerorna och försöker fånga andliga väsen men ju fler dagar/nätter det går ju mer intensivt blir det!
Så den är sjukt scary :S jag hade hjärtat uppe i halsen alltså



Så den ska ni se =)



Nej nu ska jag äta frukost!

Men om jag hinner så skriver jag lite mer senare

Kram




Se gärna trailern på filmen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0