Sjuka realityshower

Ja helt fucking sjuka.. Men den som jag mest tappar hakan för är ju Jerry Springer Show..

Har sett alla galna saker på den serien och sitter och tittar på den just nu..

Det har varit allt från skumma otrohetsaffärer,spyfetisher,folk som gifter sig med djur ja allt..
Men denna jag såg på nyss slår fan priset på allt!

Handlade om dottern och hennes pappa dom älskade varandra och med tiden fick dom mer o mer kärlekskänslor, det hela slutade då med att denne pappan skiljde sig med mamman hade sex med sin dotter när hon va 15 år gammal och har varit kärlekspar i 5 år och nu ville dom gifta sig och skaffa barn =O och dom tycker det är okej med incest , jag säger en sak va faan är det med folk, har dom inga gränser alls? Att gifta sig med sin dotter är ju rent ut sagt äckligt!

Blir alltid lika arg när jag tittar på Jerry Springer och hur hans gäster beter sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0