Söndag 15/11 - 2009

För en gång skull har man fått sova en hel natt utan mardrömmar som fördärvar ens psyke =)
Somnade runt 23:00-23:30 och vaknade vid 06:00 på morgonen och kände mig helt utvilad =)
Besökte sen min bilddagbok och såg att man underbara pojkvän hade ritat en bild åt mig och lagt upp.
Så man fick vakna utvilad och vakna med ett leende på sina läppar!
Ni kan hitta mig på bilddagboken under namn Alwaysbecca.

Annars har jag inte gjort så mycket , jag har suttit hemma som vanligt hela dagen igår , fick ta hand om huset själv ifrån klockan 12:00 till 19:00 för mamma o pappa va på 80 års kalas och firade min mormor!


På bilden så syns mina nio mostrar och fyra morbrödrer, min mamma med såklart^^ och sen min älskade Mormor som sitter på stolen!







Så ja gårdagen bestod av att sitta ensam hemma och lyssna på musik bara och fixa mat till djuren, åt och gå med hunden m:m för min lille bror tobbe som är 19 snart han orkade inte som vanlig ^^

haha nej nu ska jag avrunda här men jags skriver mer sen idag=)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0