Söndag 22/11 - 2009

Ja det har varit en seg söndag må jag säga, vaknade vid 16 tiden :S vilket jag aldrig brukar göra och jag känner mig fortfarande trött men jag tror det beror på väderförhållandet, alla runt omkring mig verkar också vara trött och sega!
Men ja det förstås vem blir inte trött på dimma,dis,regn och grått väder? Jo dom flesta afall!

Idag har jag inte gjort så mycket har suttit och spelat Mafia wars och sen snackat med min älskling i telefon som också sov ovanligt länge -_- han sov ända tills 19:30 :S det är min sovpuff det ^^ <3

Ja annars händer det nog inte mycket ikväll, ska bara ta det lugnt, dricka mitt kaffe och prata med gubsen min<3 Och självklart spela mafia wars hihi har snart gått om mamma ^^ Igår la jag på level 150 idag ligger jag på level 176 =) men ja jag har typ bara spenderat tiden på att spela det så ^^ är beroende av det haha!

Imorgon blir det en lugn dag.. Måste dock ringa och ändra om tiden hos arbetslivsresurs till tisdagen istället för att pappa alltid ska klaga på att bensinen kostar, ja men tydligen bryr han sig mer om sin jävla bensin än min inkomst..
Ska bli sjukt skönt att flytta om en månad och en vecka så man slipper hans klagande,suckande,ojande och orden "ingen lyssnar på mig" sen skäller han lite till!

men men nog om det!



Snacka om att bli skelögd på bild :S -.-
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



Jag återkommer senare om jag inte har lyckats somna ^^

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0