Söndag 29/11 - 2009

Ja, tiden springer iväg och imorgon är sista dagen på denna månaden..Ja och idag är det första advent!









Som jag nämnde i bloggen så va ju min pojkvän på besök. Han kom i onsdags och åkte hem idag.. Tiden sa bara swoof som vanligt =(
men det har varit underbara dagar med älsklingen min
Med film,mys,fest m:m
Detkände underbart att få sova brevid min älskade pojke=)

Lär inte dröja länge nu innan jag åker upp till han och stannar 1 vecka!



Ja men men..

Nu har man även åkt på en hemsk förskylning och slemhosta -.-
och sen feber på det =/
Men jag hoppas det snart går över!
men jag ska dock vila och ta det lugnt nu så jag inte blir sämre!
Är rätt trött av mig nu sen jag bleb dålig i fredags =/

Men nu ska jag dricka kaffe!
Om jag orkar så skriver jag mer senare!

Kram på er




Kommentarer
Postat av: Denise

Ja, det är sjukt som tiden rusar fram! :)

2009-11-29 @ 20:53:37
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0