Tisdag 10/11 - 2009

SKRIVET PÅ TÅGET

(Jaha då sitter man på tåget mot SKåne, väldigt tråkigt måste jag säga =( Saknar min älskling jätte mycket..
Men nu är det åter dags att färdas 60 mil hemåt igen*suck* känns så hårt att åka ifrån Dennis
Känner mig alltid lika gråtfärdig när jag ska åka hem! Önskade väldigt högt nu att jag fick sova i hans säng och värma mig i hans famn!
Men ja om 2 ½ vecka kommer min plutt hem till mig och då ska vi mysa som bara den igen! =)

Nu sitter Dennis i skolan varkens jag eller han har sovit något inatt, så man e ju lagom trött nu -__- men ja är inte hemma
förens klockan 15:00 i Kristianstad *suckelisuck* säger jag rent ut sagt!
Men ja jag e van vid att åka tåg, fasar bara för min helvetes väska som väger 15 kilo som jag kommer
jobbigt nog få bära för alla jävla trappor!

Fasar mest för Hässleholm, jag hoppas att deras jääävla rulltrappa funkar , räcker med att jag får bäre ner väskan för hand!
men men det tar man då, annars får personalen hjälpa mig!)














Hemma i Skåne!

Resan gick förundransvärt bra =)) Alla rulltrappor och hissar funkade så jag slapp fördärva ryggen denna gången haha! Sen kom det en snäll tjej fram till mig och gav mig 22 kr till en hemresa ifrån Hässleholm till Kristianstad pga av att mitt bankomatkort inte vill funka i Tågbiljett automaten! ... Så en stort tack till den tjejen som hjälpte mig med att komma på tåget annars hade jag stått där fint utan biljett i hand och fasnat i Hässleholm!

Sen mötte mamma mig på station i K-stad sen åkte vi till Ö&B och handlade lite saker som pappa skulle ha, jag köpte själv klart en chocklad julkalendar och en chocklad tomte! Inte direkt året om man kan köpa sånt ju =( Det är ju mitt absoluta favvo chocklad =) Men en sak som jag verkligen måste berätta är att ni måååååste testa nya marabou Vinterchocklad med pepparkaks smak=) Den är så jäävla god så det knappt är sant!
Finns att köpa i de flesta stor butikerna=) Den har lite blått omslag och med stor text Vinter på den=)

KÖP DEN!


Sen stack jag o mamma till Donken där mamma köpte mig en Chicken meny och det va sjukt gott =)
Sen va man lagom mätt^^

Sen va det bara att färdas hemåt mot Huaröd, lasta av allt och koppla ihop datorn igen!
Saknar min älskling sjukt mycket nu!
Är ju van vid att nu sitta på hans säng och knappa på datorn eller se på när han spelar -_-
Dessa 5 veckor gick sjuk snabbt , det sa bara swooofff och så skulle man hem igen *suck*
Varför går tiden alltid så fruktansvärt fort??

Jag börjar bli rädd för tiden allvarligt talat!
Allt rusar iväg!
om 3 veckor firar vi 4 månader redan tillsammans!
Och för er som inte vet så va vi ihop innan i nästan ett år men det tog slut i 3 månader sen hittade vi varandra igen, Så hade det inte varit att det tog slut då innan i början av året dom där tre månaderna så skulle vi ha firat Ett år och tre månader tillsammans!

nej nu ska jag avrunda min kära blogg igen!

Men vi ses lite oftare nu afall så nu skriver jag eller försöker skriva varje dag!
Så nu kan ni börja hålla koll åter igen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0