Tisdag 11/11 - 2009

ja då sitter man här i soffan med sin bärbara dator och tittar på andra avenyn =) inget jag följer men när det är på tv så tittar jag på det afall ^^ har inte gjort så mycket idag har pratat med min älskade pojke Dennis och suttit och spelat Mafia Wars halva dagen haha.

Imorgon skall man iväg och hjälpa mamma att handla mat, hon klarar inte sånt själv nu när hon är sjuk och har ont i kroppen. sen skall man hjälpa älsklingen med en tågbiljett ner han kan ju inte beställa det med sitt kort -_- jäkla maestro kort asså.

men men ja inatt skall det bli oväder fick jag veta och det i Skåne med ett djupt lågtryck som kommer in ifrån väst med vindar upp mot 20-25 m/s eventuellt mer med kraftigt regn med eventuella inslag av lite åsknallar!

Va fan jag vill ha vinter nu, inte massa regn,blås och åska, Vi är ju inne i mitten av november och om 2 veckor är det första advent.
men men snön kommer väll med tiden hoppas jag^^


nej nu kom min älskling in på msn nu ska ja skriva lite med han innan sovdags!

jag kommer tillbaka imorgon kväll igen!

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0