Torsdag 19/11 - 2009

ja som ni märkte blev det ingen blogg igår och detta pga av ovädret som drog in över skåne "Stormen Gunnar" som kom som mest 41 m/s i byvindarna här *usch* Va ju inte lättast att komma iväg heller, vart ju tvungen att handla med igår då ovädret drog igång för vi hade inge bröd,smör och något hemma =( så det va bara att ta chansen att köra och hoppas på det bästa.. Men trodde dock vindrutan skulle smälla, kom en stor gren rätt emot vindrutan och smällde riktigt mycke så alla i bilen hoppade till och sen duckade haha men ja vi klarade oss och lika så vindrutan som tur är =)


Ja här har nu ju stormen Gunnar som drog in igår eftermiddag mot skåne och halland





Nej strax ska ja lägga mig och sova är sjukt trött men får aldrig sova pga av min bror som hela tiden kommer ner och ska prata med en 'suck' men men nu ska han fanken inte få störa mig dock!


Men ja imorgon återkommer jag , och då ska jag ta mig lite mer tid och skriva!
Har varit så emskt trött nu de senaste dagarna!

Men sov gott alla bloggers!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0