Update 20/11 - 2009

ja då sitter man här igen och kan inte sova, så man får ta och skriva lite på bloggen istället.!

Sitter och tittar på nån film nu som heter Kocken på SF kanalen , sjuk film ja=O
annars sitter jag mest och spelar Mafia Wars imellan åt men nu sitter man helt fast där -_- Kan inte utföra nått just nu tack vare att det fattas visa saker för at göra klart uppdragen *suck*
Så ja nu sitter man bara och dricker cola och äter lite chocklad!

Ska snart försöka sova hade ta tänkt , hoppas bara jag kan sova , sjukt störigt att inte kunna sova fast man e trött som bara den -_-

men men kan ja inte sova senast om 2 timmar så får jag stanna uppe ^^

Nej nu ska jag titta vidare på filmen!

Vi ses imorgon folk!

Godnatt på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0