Dessa spelföretag

Såg nyss ett mejl där rubriken löd "Få ett gratis Presentkort på 100 Kr att handla för"

Jag kollade mejlet men jag blir bara så arg varför ska dom lura folk?
Komma med sina erbjudande om gratis hit och dit men i själva verket är det inte gratis uatn man får i verkligheten lägga ut det dubbla innan man får den där "gratis presenten"




Hej Rebecka!

Hos Spelhallen finns alla dina favoritspel – enarmade banditer,
skraplotter och massa annat.

Testa Spelhallen idag och få ett presentkort värde 100 kr som
du får använda på en mängd butiker landet runt.


Med vänliga hälsningar
Gratissidan.com



Sedan kommer följande lurendrej meddelande!

Denna kampanj gäller endast för nya kunder samt de kunde som ännu ej gjort sin första insättning
För att få presentkortet måste du först bli medlem,göra en insättning på minst 100 kr och spela för minst 100 kr under kampanjperioden!




Hmm varför säger dom då att det är gratis igentligen?
Och självklart är alltid det finstilta så smått skrivet att man knappt kan se det!

Sånna meddelande får jag var och varannan dag och jag vet inte hur jag ska stänga av det så dom inte skickar ut med är så trött på deras mejl massutskick hela dagarna!

Jag kan inte mer än säga att gratissidan.com är en sån stor bluffsida så det skriker om det, jag har inte ens bett om att gå med på den sidan ändå skickar dom massa meddelande till mig och skriver rubriker hit och dit "grattis rebecka du har nu vunnit" "grattis rebecka du får nu detta gratis" etc etc .. USCH jag hatar gratissidan.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0