Fredag 30/10 - 2009

Ja denna dagen har vatt som vanligt har slappat m:m varit ute och handlat lite och har nu allt inför imorgon då Halloweenfesten är ^^ eller ja den lilla Halloween festen afall =) Haha ja just det jag och min älskling hittade världens sötaste pumpa innan och vi har döpt den till Pelle Pumpa ^^

Visst e han söt ^^ ?


haha nu sitter vi mest och bara latar oss framför tv:n Tv400 sänder fulaste filmen just nu " Little Nicky" heter filmen haha!^^

Så ja denna dagen blir lugn så man är utvilad till imorgon då ska jag springa runt och blåsa ut serpentiner över Dennis lägenhet mohahahah =) =P

Nej nu ska ja titta vidare på filmen.

Men jag skriver på söndag igen då jag får kämpa mig igenom bakfyllan =( Kanske hinner skriva nått smått imorgon men tills dess ha en bra kväll med er och hoppas er Halloween va rolig=)

Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0