Fredagen 2/10 - 2009

Ja denna dagen har varit rätt bra må jag säga =) Idag ringde dom ifrån ABK angående lägenheten jag blev erbjuden att den nu är ledig för mig och jag har tackat JA till kontraktet =) så idag va jag nere på bostad ABKs kontor och skrev under kontraktet sen ska dom skicka kontraktet till mig efter att dom fått in 4 månaders depositionen av socialenförvaltningen så inflyttning kommer ske 4 Januari 2010 och lägenheten ligger på Österängsområdet i Kristianstad =) En stor etta på 43 kvm med stor inglasad balkong =) och inglasad balkong är något jag verkligen alltid viljat ha när jag flyttar nånstans!.. Men nu är det första gången som jag verkligen bor själv och får ta eget ansvar vilket känns väldigt skönt måste jag säga.. Dags att komma ifrån föräldrarhemmet nu och kunna klara mig själv, köpa mat själv, stå för allt själv.. Tycker inte om att leva på min mamma o pappa som redan har ont med ekonomin själva. Så detta blir att jag nu äntligen kommer ur den onda cirklen som jag länge nog har gått i och försökt hitta en utväg=)

 

Ja här ser ni ritningen på lägenheten =)

 

 

Annars har det inte hänt mycket mer idag förutom snikna folk på arbetsförmedlingen =( skulle skriva under min utvecklingsersättningslapp men NEJ då.. Dom hade ändrat beslutsdatum om mig så jag kunde inte skriva under någon lapp idag =( så jag måste nu kontakta arbetslivresurs och det va dom som skulle fylla i lappen igentligen vilket jag heller inte fått nån uppgift om! Men jag ska dock kontakta min coach där och se om han kan hjälpa mig nu för imorgon ska jag med ett tåg till Arboga hem till min älskling sen kommer ju jag inte hem förens den 8 November =/  Äsc det löser sig på något vis =)

Ja om 12 timmar så sitter man på x2000 på väg till Arboga ^^ ska bli skoj skoj =) har saknat min älskling fruktansvärt mycket nu! Har varit utan han i 6 veckor =/ och imorgon får jag äntligen hålla om min puff igen <3

Älskar dig Dennis <3

 

Nej nu ska jag packa vidare =)

Vi ses snart

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0