Måndag 12/10 - 2009

Idag kan jag skriva lite ^^ Ja vad har hänt? tja inte så mycket mer utöver det vanliga. Har festat lite i helgen dock, och jag vart på G ända fram till halv 6 på morgonen haha tills min pojkvän sa åt mig att sova ^^ nej annars har vi mest bara slöat i sängen eller soffan, det är så himla kallt ute nu och jag har inte fått fram mina vinter kläder ännu så jag fryser som bara den =(

Ja nu gör jag inte mycket. Sitter och väntar på min älskade pojkvän som är i skolan nu.. Tror han sluta om en och en halv timma -_- sa ja ett par timmar till innan han är hemma.

och trött är jag -_- börjar bli förskyld också men ja det går över som jag alltid säger ^^ så nu sitter jag här i sängen hemma hos min puff och är trött som bara den men ja jag kan ju inte sova nu igen för då kan jag aldrig somna till inatt =(

Tänkte på det , Tiden går så fruktansvärt snabbt =( det är redan en vecka och två dagar sen jag kom hit med tåget känns som veckan har missat dagar =O  det är inte mycket jag kan minnas av veckan som varit pga av att tiden gått så snabbt =O men ja jag skall ju vara kvar en månad till, ska åka hem 8 November , hem till Skåne sen blir det julpyssla och pynta ^^ Nej nu ska jag gå och göra lite kaffe men jag ska försöka komma tillbaka ikväll och skriva nått =)

"Vink"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0