Måndag 27/10 - 2009

Nu är jag åter här igen och skriver lite =) Usch hårda dagar nu, det enda man har ätit idag är en brödskiva med enbart smör och det är det enda har inte ens råd med nudlar =( detta suger fan.. sen skriker sverige på att alla lever bra eller är bortskämda jo eller hur =( Lever jag bra som enbart ätit en enda smörmacka idag och vatten?

Jaja får se när mina pengar ifrån förseningskassan kommer in! Då ska jag fan säga WOW redan har väntat nu i 3 veckor på min utbetalning =(..

Det suger om nått!

Ja helgen har varit bra =) Vart på kalas m:m trevligt trevligt ..

Vädret är det som dock gör mig depp nu och att vara utan pengar känner mig totalt handikappard=(

Varför ska det vara så svårt att få tag i mat när man inte har pengar? Varför ska allt kosta? Varför finns det inget ställe som ger gratis mat?

4 Kr på kontot kommer man inte långt med =( Inte ens 200 kr räcker en dag pga av alla dyra mat varor som finns.. Sänk matkostnaderna så folk kan ha råd att äta sig mätta för fan Sverige.

Det jag hatar mest är dessa feta gubbar som sitter i regeringen och rullar tummarna och kammar in skatte pengar som dom sedan kan hitta på nöjen för när dom ser hur Sverige igentligen mer och mer går under i en ekonomisk katastrof och inte undra på att folk igentligen gör kriminella gärningar för att klara sig.. Jag förstår verkligen dessa personer som smugglar sprit/cigg och säljer jo för att även dom måste klara av vardagen och jag kan säga jag står på deras sida till 100 % .. Jag säger bara en sak, Sänk skatten,Höj lönerna och övriga ersättningar, ta bort alla bonuslöner till höga idiotgubbar, införskaffa fler arbetsplatser och mer lärlingutbildningar inom dom önskade jobben som personer vill ha.. Som det ser ut nu kommer Sverige tyvärr inte funka längre fram i tiden.

Så nu sätter jag stopp för mig här så jag inte blir allt för djup i mitt samtal!


Vi ses snart igen!

Hej på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0