Måste Tipsa

Jag måste bara tipsa snabbt om E-butik där du kan prova att öppna en egen online affär säkert gratis några dagar sen kan du enkelt uppgradera dig och sälja har testat gratis provet och jag gillade verkligen denna sidan, skall själv uppgradera senare för min lillebrors förtjänst och sälja tröjor m:m från hans band . länk till hans myspace finns lite längre ner på min blogg.

E-butik.se


Nej men testa butiken det kan jag rekommendera er, sen kan nu ju tala om hur den va och vad ni tyckte om E-butik!



Inte för att jag skall göra reklam men gör ni dessutom er medlemmar på Affiliator och lägger upp denna E-butik och någon gör ett Avslutat köp på E-butik får ni 1500 kr

så här står det "Du får 1500 kr (exkl moms) i ersättning för de besökare som tecknar sig på ett e-butiksabonnemang."

Jag tjänar 1500 kr om nån tecknar ett E-butiks abbonnemang , Det kan även ni göra om ni går via Affiliator så tjänar även ni 1500 kr och om ni vill och den som gör det först kan jag va den som går in via er länk och gör en abbonnemangs beställning så tjänar nån av er 1500 kr ifrån mig!!


Inget tvång men ett tips!

Är inte världsbäst på att skriva om sånna här saker men nångång måste vara den första!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0