Onsdag 14/10 - 2009

Vilken hemsk morgon -_- Vaknade först av Dennis väckarklocka och sen somnade jag om, sen började det bankas och dånas på hans dörr jo då skulle dom byta lägenhetsdörr och detta va vid 8 tiden nu håller dom på och orrar m:m ännu och det skär i mitt huvud. Jag som hade tänk sova längre -_- men nej icke då =( fanken också.

annars har det inte hänt så mycket, tog det lugnt igår, mådde inte alls bra =( men ja sånt som händer och går över!

Nej nu ska jag dricka kaffe men jag återkommer senare i eftermiddag =)

Bey bey











Föressten gjorde en exakt ritning av min lägenhet i SIMS 3 ^^
Och som jag vill ha ungefärligt möblerat!

Det va pilligt men jag fick till varenda mått=)

Det enda som ej stämmer är hur fönstrerna sitter i toaletten och i köket.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0