Onsdag 21/10 - 2009

Ännu en dag att kämpa sig igenom .. Det är hårt att inte ha pengar =( .. Jag hatar det verkligen men så har det varit ända sen jag va 6 år gammal, att varje dag försöka leva som en normal person men innerst inne skriker kroppen "Orkar inte mer" så är det för mig! Varför är det så svårt?

Min enda önskning inför jul och förhoppningsvis en förtids julklapp är Pengar eller varför inte en överaskning till mitt konto?

Jag har blivivt så himla glad då. Men glädje vet jag knappt vad det är?

Har aldrig fått fira riktiga födelsdagar pga av att det inte finns pengar inte ens råd att baka en egen tårta ens =( inga paket (inget jag bryr mig om dock) men att varje födelsedag höra mamma säga orden "tyvärr har vi inte pengar för din födelsedag gumman" Det är inte jag som tar det hårt utan det är dom som måste ta smällen och säga sanningen fasten löften ges om att "nu ska du få en födelsedag" men såblir det aldrig=( Och det är min andra önskan att få en FÖDELSEDAG en riktig födelsedag.

Jag hoppas dessa önskningar om förtids julklapp "pengar" och sen en riktigt FÖDELSEDAG en dag slår in.

Lever knapert nu , allt blir en press och jag lever i den onda cirklen, men jag vet inte hur jag ska komma ur, finns ingen hjälp!

Men ja jag får se vad dagarna ger mig!

Annars idag har det inte hänt mycket, har gosat med min älskade Dennis som missade skolan idag =( men ja dagen har sett ut som går dagen.. " JAGA PENGAR TILL RIKTIG MAT"

Men nu ska jag dricka mitt kaffe och försöka lugna ner mig, måste lösa pengar krisen =/

Vill inte dricka mig mätt på vatten eller kaffe eller leva på corn flakes =(


NattiNatti

Hoppas nån dag att jag får min överraskning som aldrig lär SLÅ in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0