Tisdag 13/10 - 2009

Ja det blev ingen blogg igårkväll tyvärr , jag och Dennis va tvungna att springa iväg och handla mat m:m så ja, men nu är jag tillbaka för stunden!

Ska snart ner och handla ciggaretter på Statiol och en kaffe ^^ så jag vaknar till!
Jag misslyckas alltid med kaffet jag själv gör =( Men ja min pojkvän har ingen vattenkokare så jag måste gå via spisen och koka upp vatten och ja snabbkaffet få inte samma smak alls då =( men ja det funkar afall^^

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att ta det lugnt börjar bli förskyld =( men det är sånna tider nu ..

Haha sitter hela tiden med tankarna på min nya lägenhet jag får 4 Januari hur jag ska dekorera och möblera m:m
mn lägenhet vill jag ska se lite modern ut faktiskt.. med nån snygg förvaringslåda där och lite finfärgade värmeljus där och lite blommor som kan kan hänga på väggen ^^



↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

Lita av vad jag ska köpa till min lägenhet ^^

Nej nu ska jag vidare men vi hörs snart igen folket =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0