Torsdag 29/10 - 2009

Snart Halloween och dags för utklädnad =) Ska bli skojs skojs. ..

Skönt det är att ÄNTLIGEN få sina pengar men dom flög lika fort iväg ändå med sina svarta vingar men men!

Idag har det varit lugnt annars^^ Har ätit på Donken idag med min älskling=) Tagit tag i Inkasso räkningar så mamma kan känna sig lugn ska börja avbetala den 30/11 =).

Så ska ringa henne senare så hon kan känna sig lugn.
Annars har det bara varit lugnt är dock rätt trött nu klockan är 03:40 på natten mot Torsdag eller ja det är Torsdag nu för klockan är efter 00:00 haha...

Sitter bara och gäspar och tittar på TV400 dom har ju sån halloween skröckfilms vecka nu =) och nu små tittar man lite på The hills have eyes. Har sett den innan men den är lite små snuskig faktiskt.
Älsklingen min sitter och spelar Battlefield tror jag det stavas 0_o haha..


Nej så snart är det läggnings dax sov inte så jäkla länge innan i går natt somnade runt 4 tiden på  morgonen sen ringer min gubses mobil klockan halv 9 sen kunde jag inte sova mer =( Så det va bara att smita iväg till Statiol och handla lite bröd och nått att dricka och ha till frukost=) ^^.

Men nu ska ja nog slänga mig på sängen och sova några timmar en ny dag vänta eller senare av dagen väntar kan man säga ifrån min sida haha!

Ha det så bra alla så ses vi snart igen =)

BTW Fan vad jag saknar min kissekatt PYJAMAS men den 10 November kommer jag hem och då ska jag myspysa med min puffiga älskade lilla tjocka katt =)


↓PYJAMAS↓









This is HALLOWEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0