Torsdagen 1/10 - 2009

Ja då vart jag tillbaka igen =) Och nu har vi gått in i en ny månad .. Vad som hänt under dessa dagar ja det är allt möjligt.. Har investerat en ny bärbar Mini-PC som är väldigt bekväm sak måste jag säga.. En vit Acer Aspire One D250. Sen har jag mestadels sökt efter lägenheter och ja det går väl framåt hoppas jag, jag väntar just nu på svar då mina erbjudande på två lägenheter håller på att behandlas... Så jag får väl förhoppningsvis svar denna månaden.. om inte så får jag helt enkelt söka vidare. Jag måste hitta en lägenhet att är mina möten med arbetslivresurs över för att jag ej kan ta mig in nu för jag bor lite dumt till i en by utan bussar m:m =( sen har man inget körkort heller.. Och jag vill ju inte att allt ska gå i stöpet bara för att en ABK som hyr ut är så giriga med sina köpoäng m:m ja man måste ju stå i kö när man söker hos ABK och den som då har mest kö poäng får lägenheten .. Så det kvittar om du som söker tar och trycker i en intresseanmälan allra först för dom tar den med högst poäng om den så skulle söka allra sist på lägenheten.. vilket jag tycker är en dålig idé.. För det finns dom som varit med i ABK många år och har jätte mycket poäng sen kommer jag och måste hitta lägenhet med mina fjuttiga nystartade kö poäng vilket jag inte alls tycker är rättvist på något vis alls.
Men men nog om det.. Ja om om 2 dagar sticker jag till Arboga för att hälsa på min älskling en månad =) Så ja jag blir där till den 8 November =) .. Skoj Skoj..
Annars har det inte hänt mycket mer =/

Eller jo idag fick jag min utbetalning ifrån plussikassan också en summa som ligger på 545 kr =)
Dom  blev utbetalda idag och finns på mitt konto imorgon =)

nej nu ska jag sova gott folk!

Men jag återkommer imorgon!

Nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0