Fredagen 11/9 2009

Har inte skrivit blogg nu på en vecka ca pga av sjukdom!

Men nu är man frisk igen och är uppe på fötterna =)
Veckan som varit har ändå varit lite händelserik med en del massa otur för mig lillebror dessutom!
Först smäller hans dator, nån dag efter spricker skärmen på hans ipod för att samma kväll så smäller hans bildrör i hans TV , Vadå maximal otur! Tycker så synd om honom och inte nog med att han har problem med sin hals och ska repa med sitt band! Som jag alltid sagt det vilar en förbannelse över denna byn vi bor i haha!

Ja nästa vecka så är det in på möte med socialen och då av anledningen bostad, måste ha en bostad inne i stan omgående då jag nu har massa möten med Arbetsförmedling och arbetslivsresurs.. Hatar när inte sånna förtag kan ta hänsyn till hur jag bor i nuläget =( Här finns liksom ingen buss eller tåg förbindelse överhuvud taget och vi har ingen bil på veckorna mellan 05:00 och 15:00 så hur tänker igentligen folk som bor inne i städer?


Det kommer jag då aldrig fatta haha!



Ja om 2 och ½ vecka så ska jag vidare upp till min älskade pojkvän Dennis<3 Så den 3 oktober sticker jag 45 mil ifrån Skåne hem till min älskling=) Så jäääävla skönt att komma ifrån detta helvetes länet och få komma ut bland svenskarna och ha lite kul =) plus att jag och min älskling ska göra nyttig mat också "bara för att" som man säger!







Som ni ser älskar jag att redigera foto/bilder m:m =) och jag lär mig mer och mer med tiden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0