Lördag 19/9 - 2009

Ja jag har inte sovit gott denna natten -_- mardrömmar igen och vaknade minst 4-5 gånger inatt =( att det aldrig kan sluta =( Hoppas det finns nått knep så att man inte drömmer mardrömmar hela tiden för det gör mig snart knäpp!
Men men,, jag vaknade vid halv 10 tiden har inte gjort mycket mer än att sitta vid datorn, kollat vad jag ska inhandla på halloween och räkna på ungefär hur mycket pengar jag kommer ha över ^^ bara 13 ½ dag kvar sen ska jag till Arboga =) *LÄNGTAR* <3
Ja vad ska man annars göra idag ? hmm inte mycket ^^
Jo jag läste världens skummaste grej idag i tidningen haha!
Kvällsposten hade en reklam om nya leggings som gör att du går ner i vikt och tar bort celluiter ifrån låren..!
Dom har gjort studier om det och 3 av 4 kvinnor har uppnått sina önskade resultat.. Man ska ha dom på sig i en månad för att se önskat resultat men det stod inget alls om hur det går till :S men lätt att jag ska testa dom när dom kommer ut =) Jag är sån som tycker om att testa nya saker =)

Jaja^^ ne nu ska jag återgå till min MSN chatt med älsklingen=)
Men jag återkommer senare ikväll =)

Ha det bäst alla läsare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0