Måndag 21/9 - 2009

Ja denna dagen har sett likadan ut som alla andra dagar haha!.. Har dock inte sovit så bra natten som varit heller -_-  måste verkligen se om det finns hjälp mot sånt, jag drömmer extrema mardrömmar rätt ofta och ibland många mardrömmar på en och samma natt!.. Nu senast va det mardröm om att jag skulle rädda folk ifrån zombieattack som inkom i Sverige men det hela resulterade att jag själv blev biten i sidan av mitt smalben och ja det va inte det hemskaste jag kunde verkligen känna smärtan att bli biten i benet i drömmen och en sak säger jag FY FAN VAD ONT DET GJORDE =O så på sätt och vis kan jag säga att jag vet hur det känns att bli biten -_- och det va verkligen inte skönt jag vaknade direkt efter det sen var jag tvungen att ta en cigg för att lugna ner mig.. Men kyckades sen somna och sova resterande timmar!

Ja vad har annars hittats på idag ? Har bara suttit hemma och pratat med min pojkvän Dennis<3 Har mest suttit och pratat och kommit överäns om Halloween =) Längtar mycket till dess för vi ska ha så kul tillsammans =)
Sen har jag inte gjort mycket mer.. Eller jo vet ej om jag nämnde det i förra bloggen men har blivivt Erbjuden två lägenheter nu =) Har tackar JA till den ena att jag vill ha den ifall jag skulle få ett kontrakt så jag väntar svar sen ytterligare en lägenhet men jag vet dock ej om jag får svara ja på båda erbjudande så jag fick helt enkelt skriva ett mejl till Bobutiken ^^ Får se vad dom svarar imorgon =) Vill verkligen ha en egen lägenhet,, Men dock får jag vänta ett tag innan jag då kan flytta in i den om jag då får den =/ 1 Januari 2010 är inflyttningsdatum på den.. Men visst sen har jag en bra stund på mig att fixa möbler och sånt viktigt så jag har det klart sen =) Imorgon skall jag, mamma, min bror och hand bandmeldemmskompis in till stan .. Jag och mor ska äta frukost på Donken sen ska jag fixa ett nytt ID-kort hos polisen ^^ Måste ha ett nytt då mitt går ut i oktober =/ Men Men ^^



JA och nu händer dock inte mycket , jag skulle igentligen sovit men nej nu kan jag inte sova tack vare ryskaren Shutter som gick nyss på Canal+     -___-   Den är lite läskig faktiskt och handlar om en Ande som förföljer ett par, Anden visar sig på exakt alla foton dom är med på, tar på m:m till sist visar sig anden för dom och sen ger anden sig på deras vänner som till sist dör =O rätt creepy faktiskt.. Så den borde ni se så köp hem "Shutter"



Nej nu ska jag nog spela lite på datorn och se om jag kan få tankarna på annat än filmen -_- haha..

Återkommer imorgon =)






Älskar Min Dennis Mer Än Allt Annat<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0