Onsdag 16/9 - 2009

Dagen började lite irriterat men det gick snabbt över till en glädje!
Först möte hos Arbetslivsresurs och det bästa är att dom följer vad jag kan göra och jobbar flexibelt som det heter och efter vad jag kan och inte kan m:m sedan möte hos soc vilket gick också väldigt bra =) Fast jag har FK:s utvecklingersättning ligger jag under socialens norm och får även då bistånd av socialen plus nu arbetsrese ersättning och jag har även fått hjälp med tandvården, så imorgon ska jag in och undersöka min tänder och sedan ska jag lämna tandläkarens kostnadförslag till min handläggare på socialen =) Sedan ska jag invänta samtal ifrån min handläggare ifrån soc med om sökandet efter bostad om det blir depostion och eller 2:a hand uthyrningsval men det får jag reda på sen =)

 

Just nu känns det som det kommer lösa sig, jag vill ta mig ur den onda cirklen jag nu länge gått i och hela tiden försökt hitta en utväg, men nu kan jag se dörren låsas upp i denna cirklen =) Hoppas bara inte dörren går i baklås haha!

 

Nej men allt känns bra nu!

Hitta något eget, hitta ett jobb, bo centralt, jag har min pojkvän, jag klarar att få ihop pengar till det mesta ja just nu är allt positivt så jag hoppas då inte att något bryter denna positiva känslan!

Men nu ska jag avsluta och jag kommer tillbaka i kväll =)

Ses sen<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan , fin blogg :)

följa varandra med bloglovin ?

puss / emmy

2009-09-16 @ 17:43:36
URL: http://baraeemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0