Onsdag 23/9 - 2009

Blev ingen blogg igår.. Men det va pga av att jag sovit så himla dåligt =( fick två timmars sömn bara ungefär -_-!
Men ja nu är jag tillbaka!
Idag har jag fått pengar så jag vart snabbt uppe i Affären och handla nått gott chocklad och Nescafe Lyx snabbkaffe.. Nescafe är så himla gott så det saftas i munnen på en haha!.
Men ja det allra godaste kaffet det finns på McDonalds faktiskt! Fy fasen vad gott det är särskilt med en frukostmacka till det =) Ja idag har jag inte gjort så mycket, meddelade min Couch på Arbetsllivsresurs om lägenhets erbjudandet m:m och ska väl även försöka få ett möte där den 28 September och då komma överäns om hur vi ska gå till väga och hitta ett jobb =) Vill så gärna ha ett jobb orkar inte gå hemma hela tiden .. och sen leva på enbart 3000 kr i månaden är heller ingen höjdare då jag har räkningar på 1000 kr på mobilerna, matpengar till mamma m:m usch nej jag vill ha ett jobb och kunna klara av ekonmin ensam helt enkelt.. Men jobb är svårt nu finns ju inget som jag kan ta heller pga av kravet att ha körkort vilket jag inte heller har =(
men men tiden kommer nog när jag får ett jobb.. och när jag väl får det där jobbet då ska jag använda del av lönen till en intensivkurs (körskola)

Ja annars idag händer nog inte mycket, Blir att sitta hemma som vanligt haha ^^

Men men ja jag återkommer senare ikväll folket!

Då kan ni läsa mer =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0