Söndag 13/9 - 2009

Inget större har väll hänt idag .. Vaknade på fel sida pga av att jag sov i min trasiga säng =(.. Men men sånt är livet kan ju inte precis bara slänga ut min brors bandmedlemmar. Annar har väll dagen mest varit som vanligt.. Varit och handlat lite energidryck som vanligt, lite nybakta frallor till frukost m:m och sen enbart pratat med min pojkvän som nu jobbar på ett tivoli under helgen.. Tycker så fruktansvärt synd om han=( att stå upp i 8-9 timmar och vänta på att nån ska försöka vinna ett gosedjur sen håller ingen honom sällskap =( Men som jag alltid sagt vart är vännerna när man behöver dom? Önska så mycket att jag va där hos han och höll han sällskap så han slapp stå själv hela tiden!
Så jag dagen har mest varit att jag hållt han sällskap via telefonen och det är ju alltid något =) <3 Jag älskar dig gubsen min<3


Så ja natten till ära så sitter jag här kan inte sova för 5 jävla öre =( och sitter nu och skriver blogg och dricker energidryckk och lyssnar på det smattrande regnet^^

Längtar numera till nästa vecka då jag äntligen ska på möte med Socialen om lägenhet =) Ett enda papper som ska fyllas i sen är det till att söka som fan =) Och om jag hittar det jag vill ha så får jag det direkt, och har då betald hyra för ett år framöver!.. Men ni som läser det tänker säker " kan hon inte klara sig själv?" Jo det kan jag men jag måste ha en lägenhet och även socialen har sagt att jag är berättigad till hjälp med boende för dom anser det som väldigt viktigt för min del då jag nu sitter fsat i Huaröd utan buss/tåg tillgångar helt och hållet..och jag har även inget körkort!

Men målet är att att jag får hjälp för att ta mig ur den onda cirklen!
Få lägenhet
Kunna ta ett jobb
Skapa en egen ekonomi
Kunna leva på mina egna pengar
o.s.v

För att sedan ta nästa steg och då flytta vidare t ex.

Men nej nu ska jag sluta och skriva bloggen för denna natten!


Vi ses imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0